רשמי: יוסי קקון מציג מועמדות לראשות עיריית צפת

איתי גדסי No Comments on רשמי: יוסי קקון מציג מועמדות לראשות עיריית צפת

צפת יוצאת לדרך חדשה – סופי ורשמי: יוסי קקון חוזר לצפת ומציג את מועמדותו לתפקיד ראש עיריית צפת. "אעשה עבור כולם"

יוסי קקון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יוסי קקון הודיע באופן רשמי כי יחזור לצפת ויתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר.

קקון בן ה39 נשוי ואב ל4. בעל ניסיון רב בתחום המוניציפאלי, ובתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל המועצה המקומית רכסים. תחת ניהולו נחתם הסכם הגג שיהפוך את רכסים לעיר. קודם לכן שימש קקון כסמנכ"ל מוסדות 'מגדל אור' והיה אחראי על הפיתוח והקשר מול הרשויות. בתפקידיו נודע כאיש עשייה חרוץ ומקצועי.

קקון התגורר בעבר בצפת ובה נולדו שני ילדים מתוך ארבעת ילדיו. בשנת 2008, זכה קקון באות 'יקיר העיר צפת' על פעילותו למען הנוער בעיר. יוסי קקון שירת בצה"ל והינו בעל תואר ראשון A.B בחינוך וחברה, ותואר שני M. A במנהל עסקים וניהול מערכות חינוך – בקריה האקדמית אונו.

בקמפיין הבחירות שלו מציג קקון את החזון לעתיד העיר צפת. חזון של עשייה עבור כל הקהלים בעיר. חזון של פיתוח העיר והשבתה למעמד של עיר מפתח בצפון, בתחומי החינוך התעסוקה, הדיור, התיירות, הבריאות ועוד.

יוסי קקון

קקון זוכה לתמיכה רחבה מצד קהילות ומפלגות שונות בעיר שרואים בו המועמד המוביל והמבטיח לשגשוגה ופיתוחה של העיר. במשך כהונתו בשלל תפקידים בכירים בחברה, חרט על דגלו את העשייה הברוכה לצד מקצועיות בלתי מתפשרת, בחריצות, במאור פנים ובאהבת ישראל.

יוסי קקון: "את ביתנו הראשון קבענו מוריה רעייתי ואני בעיר צפת. אני שמח לשוב אליה עם המון ניסיון בתחום המוניציפלי. בכוונתי לרתום את הניסיון שלי למען העשייה עבור תושבי צפת. צפת זקוקה למישהו שיעשה עבור כלל התושבים בנחישות ובמקצועיות. אני מאמין שהניסיון שצברתי יסייע להגשים את המשימה"



0 תגובות